(Gemeentelijk) Vastgoed

4 maart 2022

Buurthuis Princenhof moet terug!

Foto: . / .

Om onze inwoners eenvoudiger met elkaar in contact te laten komen, realiseren we in elke buurt een “Huis voor de Buurt”. Niet alleen in Princenhof, maar in elke wijk of buurt is een buurthuis of een ruimte met een buurthuisfunctie genoodzaakt. De SP zet daarop in.

18 februari 2022

De nummer één van SP Stede Broec: Monique de Vogel

Foto: Monique de Vogel / SP

Onze kandidatenlijst bestaat uit veertien kanjers. Eén van die kanjers is onze nummer één op de lijst, Monique de Vogel. Monique maakt zich onder meer sterk voor het Huis van de Buurt in de wijk Princenhof: “Om onze inwoners eenvoudiger met elkaar in contact te laten komen, realiseren we in elke buurt een “Huis voor de Buurt”. Niet alleen in Princenhof, maar in elke wijk of buurt is een buurthuis of een ruimte met een buurthuisfunctie genoodzaakt."

4 februari 2022

De nummer drie van SP Stede Broec: Wijnand Doffer

Foto: Foto / Marcel Lathouwers

Onze kandidatenlijst bestaat uit veertien kanjers. Eén van die kanjers is onze nummer drie op de lijst, Wijnand Doffer. Wijnand maakt zich sterk voor de lokale woningbouw: “Nieuwe wijken worden gebouwd met een visie op diversiteit en leefbaarheid. Met 40% sociale huurwoningen, appartementen en betaalbare koopwoningen, worden nieuwe wijken een afspiegeling van de samenleving.”