4 maart 2022

Buurthuis Princenhof moet terug!

Foto: . / .

Om onze inwoners eenvoudiger met elkaar in contact te laten komen, realiseren we in elke buurt een “Huis voor de Buurt”. Niet alleen in Princenhof, maar in elke wijk of buurt is een buurthuis of een ruimte met een buurthuisfunctie genoodzaakt. De SP zet daarop in.

24 februari 2022

Samen voor verkeer en vervoer – Stem SP

Foto: Jacco Graaf / SP

Het verkeer in Stede Broec houdt velen bezig; dat is ook logisch, want iedereen maakt er dagelijks gebruik van. Aangezien het steeds drukker wordt, is het genoodzaakt om hier de juiste aandacht aan te geven. Bewonersgroepen komen voor zichzelf op als het gaat om hun buurt, maar worden door de gemeente almaar met een kluitje in het riet gestuurd. Kandidaat raadslid Jacco Graaf: “Als bewoners voor zichzelf opkomen, dan kunnen we dat natuurlijk niet negeren en moeten we met ze meegaan in die strijd.”

18 februari 2022

De nummer één van SP Stede Broec: Monique de Vogel

Foto: Monique de Vogel / SP

Onze kandidatenlijst bestaat uit veertien kanjers. Eén van die kanjers is onze nummer één op de lijst, Monique de Vogel. Monique maakt zich onder meer sterk voor het Huis van de Buurt in de wijk Princenhof: “Om onze inwoners eenvoudiger met elkaar in contact te laten komen, realiseren we in elke buurt een “Huis voor de Buurt”. Niet alleen in Princenhof, maar in elke wijk of buurt is een buurthuis of een ruimte met een buurthuisfunctie genoodzaakt."