Kunst en Cultuur

4 oktober 2022

Een bloemetje voor een onmisbaar persoon

Op 3 oktober ging de SP langs bij Marianne van Stichting Kindgericht Werken. Zij werd speciaal in het zonnetje gezet, omdat zij één van de onmisbare schakels is in onze gemeenschap. SP-fractievoorzitter Monique de Vogel wilde graag eens wat uitgebreider kennismaken en natuurlijk een welverdiend bloemetje bezorgen.

4 maart 2022

Buurthuis Princenhof moet terug!

Foto: . / .

Om onze inwoners eenvoudiger met elkaar in contact te laten komen, realiseren we in elke buurt een “Huis voor de Buurt”. Niet alleen in Princenhof, maar in elke wijk of buurt is een buurthuis of een ruimte met een buurthuisfunctie genoodzaakt. De SP zet daarop in.

18 februari 2022

De nummer één van SP Stede Broec: Monique de Vogel

Foto: Monique de Vogel / SP

Onze kandidatenlijst bestaat uit veertien kanjers. Eén van die kanjers is onze nummer één op de lijst, Monique de Vogel. Monique maakt zich onder meer sterk voor het Huis van de Buurt in de wijk Princenhof: “Om onze inwoners eenvoudiger met elkaar in contact te laten komen, realiseren we in elke buurt een “Huis voor de Buurt”. Niet alleen in Princenhof, maar in elke wijk of buurt is een buurthuis of een ruimte met een buurthuisfunctie genoodzaakt."