Infrastructuur I: Openbaar Vervoer

16 maart 2022

Vrouwen, gebruik jullie stemrecht!

Het is 14 Maart, 19.30 en de zaal vult zich. De Vrouwen van Nu nodigen de politieke partijen uit tot een spannend debat. Monique Vogel onze lijsttrekker, natuurlijk in het rood, is er klaar voor! Regels worden uitgelegd, elkaar met respect benaderen, ten slotte zijn we vrouwen. Natuurlijk mag de blik terug in de geschiedenis van de vrouw en de politiek niet missen. Het blijft verbazingwekkend om te horen hoe zeer onze voormoeders voor een plek in de toen nog mannelijke gemeenteraad/ politiek moesten vechten. Dus de onmiskenbare boodschap wordt gelijk meegegeven: vrouwen gebruikt jullie stemrecht!

24 februari 2022

Samen voor verkeer en vervoer – Stem SP

Foto: Jacco Graaf / SP

Het verkeer in Stede Broec houdt velen bezig; dat is ook logisch, want iedereen maakt er dagelijks gebruik van. Aangezien het steeds drukker wordt, is het genoodzaakt om hier de juiste aandacht aan te geven. Bewonersgroepen komen voor zichzelf op als het gaat om hun buurt, maar worden door de gemeente almaar met een kluitje in het riet gestuurd. Kandidaat raadslid Jacco Graaf: “Als bewoners voor zichzelf opkomen, dan kunnen we dat natuurlijk niet negeren en moeten we met ze meegaan in die strijd.”

News Infrastructuur I: Openbaar Vervoer