Onze leden hebben gekozen: Dit zijn onze lijsttrekkers!

8 november 2021

Onze leden hebben gekozen: Dit zijn onze lijsttrekkers!

Tijdens de drukbezochte ledenvergadering van 4 november jl. hebben de SP-leden uit Stede Broec en Enkhuizen ingestemd met de voorgestelde verkiezingsprogramma’s en de kandidatenlijsten voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022.

De leden kozen ook twee lijsttrekkers: Margreet Keesman voor SP-Enkhuizen en Monique de Vogel voor SP-Stede Broec. Margreet neemt deze klus voor de derde keer op zich, voor Monique is het de eerste keer, omdat de SP in Stede Broec voor het eerst mee gaat doen.

Margreet, Monique en de andere kandidaten hebben veel zin in de komende campagne. “We hebben beiden een prachtig, sociaal programma. Daarmee kunnen we met vertrouwen de verkiezingsstrijd in. We zullen na 16 maart flink ons stempel gaan drukken op het beleid van beide gemeenten”, aldus afdelingsvoorzitter Wim Hoogervorst. “Enthousiaste mensen, die hun bijdrage gaan leveren aan het socialer en eerlijker maken van de lokale politiek. En met de programma’s, die uiteraard ons SP-gedachtengoed uitstralen en ook voor elke gemeente uniek zijn, richten we ons op zaken waar het echt om gaat”.

Over niet al te lange tijd zullen de verkiezingsprogramma’s een vaste plek krijgen op onze website. De kandidatenlijsten treft u nu reeds hier aan.