Amnesty's Write for Rights afgelast - schrijf nu vanuit huis

24 november 2021

Amnesty's Write for Rights afgelast - schrijf nu vanuit huis

Foto: WB / Amnesty International

Door de oplopende besmettingen zien we ons genoodzaakt om de schrijfactie voor Amnesty International in de huidige vorm niet door te laten gaan. De SP zal de activiteit op een andere manier voortzetten: Iedere deelnemer kan nu zelf thuis aan de slag. Geef je op, schrijf een brief en verander een leven!

Eerder plaatste de SP een oproep om op 27 november aanstaande mee te doen aan de schrijfactie. Dit evenement zou plaatsvinden bij buurthuis ’t Stadsplein in Hét Postkantoor. We nemen in deze tijd echter geen enkel risico en besluiten om deze waardevolle bijeenkomst af te lasten. Om ervoor te zorgen dat het goede doel Amnesty's Write for Rights vanuit deze regio toch op hulp kan rekenen, pakken we het nu anders aan: Als je jezelf opgeeft, dan zorgt de SP ervoor dat een schrijfmapje van Amnesty International persoonlijk bij je wordt bezorgd én afgehaald.

Het verzoek aan de schrijvers om een foto te maken van jouw persoonlijke schrijfactie. Met de verzameling foto's willen we achteraf een mooie collage maken en op onze website plaatsen. De foto’s sturen we tevens op naar Amnesty International.

Help je een handje mee? Geef je dan snel op via stedebroec@sp.nl

Meer informatie over Write for Rights tref je hier.