SP Stede Broec neemt deel aan de gemeenteraadsverkiezingen

10 september 2021

SP Stede Broec neemt deel aan de gemeenteraadsverkiezingen

Foto: Wim Hoogervorst / SP

Sinds een aantal jaren is de SP actief in Stede Broec. De partij is onmiskenbaar van belang en zeker ook in deze gemeente. Een goede reden dus om in maart 2022 deel te nemen aan de gemeenteraadsverkiezingen. Doe vooral mee en steun de SP.

De lokale SP voert o.a. acties voor de kinderkledingbank en de verkeersveiligheid in de straat Overstort, bekommert zich om de oude bolk aan de Burgemeester van Bredastraat en organiseert schrijfacties voor Amnesty International. De bewoners weten ook steeds beter de SP te bereiken. In deze periode is maar al te goed zichtbaar geworden dat de tweedeling in de samenleving bestáát: er is een coronacrisis gaande, een enorme woningcrisis en zo zijn er nog vele andere crises te benoemen. Zo is bijvoorbeeld het klimaat zienderogen aan het veranderen. We hebben een grote en sterke SP nodig om op al deze fronten het verschil te kunnen maken. Op elk niveau, dus ook in Stede Broec. De SP heeft de menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit hoog in het vaandel staan. We zullen er alles aan doen om de bewoners het weer voor het zeggen te laten hebben.

De gemeenteraadsverkiezingen zijn op 16 maart 2022; een heuglijke dag om uw stem te laten horen. Voor én na die datum kunt u ons op straat tegenkomen en kunt u ons op verschillende manieren bereiken. Laat van u horen en help mee.